ממליצים

 

שי לרנר הקים לנו גינה מקסימה בביתנו בישוב כמון.
שי הוא איש מקצוע נפלא שניכר עליו שהוא אוהב את עבודתו ומחובר אליה.
מצאנו בשי כמה דברים שמאוד אהבנו: מקצועיות, חוש אסטטי, הבנה לצרכים הכלכליים וראיית הלקוח.
שי הצליח לשלב בחוכמה בין החזון שלנו לבין הידע והחזון שלו בכל הקשור לגינה ביתית.

מומלץ בחום !!

אוהד ודלילה נחום, כמון

 


 

כשסיימנו לבנות את ביתנו בצורית לפני כארבע שנים קיבלנו כמה הצעות לעיצוב הגינה, בין השאר משי לרנר – עץ הרימון. בחרנו הצעה אחרת וקיבלנו גינה נחמדה, אלא שבמשך הזמן היא מצאה חן בעינינו פחות ופחות.
מתוך התלהבות מן הגינות בעיצובו של שי שראינו בסביבה פנינו אליו שוב, והפעם נתנו לו יד חופשית לתכנון הגינה במסגרת התקציב שהגדרנו.
בתוך ימי עבודה מעטים הפכו שי והצוות שלו את הגינה על פיה ויצרו מראה חדש לחלוטין. כיום, שבועות לא רבים אחר כך, הגינה מרהיבה בשלל פרחים וצמחים. תכנון ההשקיה והדישון נתן חיים חדשים גם לצמחים הקיימים. הגינה יפהפיה ביום וגם בלילה, בתאורה העדינה. עכשיו נשאר רק לחכות שהעצים יגדלו ויוסיפו צל ויופי.
 

בברכה,
ענבל ואורן נקדימון, צורית
 



הגינה ששי תכנן לנו היא יצירה מרעננת, מרגשת, מלאת פינות חמד ועניין. הגינה מאופיינת בפריחה מתחלפת ומתחדשת לכל אורך השנה ויחד עם זאת בצריכת מים יחסית נמוכה. שי הצליח לענות על הבקשות העקרוניות שלנו בגינה אך ידע גם לטבוע את טביעת אצבעו הייחודית המבחינה את גינותיו לאורך כל התהליך נהנינו מאוד לעבוד מול שי ומול צוות הפועלים באווירה נעימה וזורמת.מגינות אחרות

כיום, כשנה וחצי לאחר הקמתה, הגינה היא פנינה קסומה - מסבה לנו עונג רב, סוחטת מחמאות מאורחים ומעוברים ושבים ומשרה אווירה נעימה בהפסקות הקפה (הרבות) בחצר.
מבחינתנו ההשקעה השתלמה מכיוון שהגינה היא חלק דומיננטי מהחזות של הבית ומצליחה בקלות להקפיץ את מראה הבית ואת הנאתנו ממנו
 

רועי א, צורית
 


  

כתמיד, שמחנו מאד לקבל ממך את ההנחיות לטיפול בגן והפעם לאביב, וכך בכל אחת מעונות השנה אתה מצייד אותנו דרך המייל בהנחיות חשובות אלה. הגנן שמתחזק לנו את הגינה כבר ממתין להוראות אלה מדי עונה. כאשר סיפרתי זאת לחברים הם התמלאו היתפעלות ואפילו קצת קינאה......ואמרו: " אין דברים כאלה".
הודות להנחיות אלה מתגברת הגינה בקלות על פגעי מזג האויר במיוחד בחורף ובקיץ ולא מפסיקה לקצור מחמאות בכל עונות השנה. הודות לגשמים שירדו החורף הרקפות שיוצאות מהסלעים שהבאת לנו גדולות ויפות מתמיד, הכלניות והצבעונים זקפו ראש בשלל צבעים והנכדים שלנו עושים בכל פעם שהם באים סיור בציפיה לראות איזה פרחים חדשים פרחו השבוע.
ראיתי הרבה גינות יפות אך יפה כשלי לא מצאתי, הודות לך שי!
אנחנו מאחלים לך חג שמח ומזמינים אותך לבקר.
 

בהערכה רבה
רחל ואלי, גני תקוה